piątek, 14 czerwca 2013

Od Sael CD historii Faeory


-Pora wracać.Jak podobało ci się zwiedzanie naszych terenów?-zapytałam- Tu jest wspaniale.
 Nie spodziewałam się, że gdziekolwiek mogę znaleźć tyle pięknych zakątków, tyle powodów do 
radości i tyle inspiracji.- odparłam z entuzjazmem.
- No to teraz pokażę ci drogę do legowiska.
- Aaaa... są tu jakieś ciche miejsca do których nikt nie zagląda?
- Oczywiście że są. A dlaczego pytasz jeśli mogę spytać- zapytała z lekkim zdziwieniem.
- Po prostu lubię takie miejsca. Tam tylko mogę w pełni skupić się na swoich pasjach. 
Gdy nikt mnie nie widzi i nie słyszy.
- Jakie masz pasje?
- Piszę wiersze i piosenki. No czasami też śpiewam. Mam duszę poetki.- powiedziałam 
puszczając oczko.
- Nie powiedziałabym. Na pierwszy rzut oka wyglądasz trochę mrocznie.
- Większość wilków jakie spotkałam na swojej drodze tak twierdziła. Nigdy nie można zdać się na pozory.
 Mogę ciebie o coś poprosić?
- Jasne, nie ma problemu!- przymrużyła entuzjastycznie oczy.
- Obiecasz mi że nikomu nie powiesz o moich pasjach? Jesteś pierwszym wilkiem któremu o tym powiedziałam.- Oczywiście że nie powiem. To będzie nasz mały sekret.
- Dziękuję ci naprawdę.Dotarłyśmy na miejsce, rozmawiając i śmiejąc się głośno. 
Przywitała nas Juventus.

<Juventus, dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz