sobota, 29 czerwca 2013

Od Juventus CD historii Faeory

-Wstańcie, nie wygłupiajcie się! - Śmiałam się, bo było to nietypowe.Sael i Faeora kłaniały mi się, jakbym była jakąś wilczą królową.Oczywiście nie porównuję się do niej, bo jestem tylko trochę wyższa rangą.Nigdy nie będę uważać się za najważniejszą.Są przecież jeszcze moi... oh, nie da się tego inaczej ująć.Poddani.
-Ale...Juventus.Przecież jesteś jedna na cały świat! Jak możemy nie okazywać ci tak wielkiego poszanowania? - Dopytywały się.
-Po prostu traktujcie mnie normalnie.Tak jak wcześniej.Nie chcę być uznawana za lepszą, a gdy tak by było, wtedy wszyscy liczyli by na mnie, a ja nie jestem robotem.Popełniam błędy.A wtedy byłby to wielki zawód po ich stronie.
-Ja postaram się traktować cię tak, jak było dotąd. - Wyrwała się Sael.
-Dziękuję. - Odparłam z wdzięcznością, uśmiechając się.
-I-i ja! - Dodała druga wadera.
-Więc... co robimy? - Zmieniłam temat, gdy wszystko uzgodniłyśmy.
-Może... - Zaczęła Sal.

<Sael?Gdzie pójdziem?xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz